Happy New Year Motherfuckers...

.. it suck to have a sober new year ..


Ah nu är de så här att jag har inte bloggat på länge för jag har ingen dator hemma längre..

Va på sjukhuset förra helgen och fick reda på att jag har årets magsår så jag får knappt äta fast föda, får absolut inte dricka alkohol och jag måste dricka en fittäcklig medicin...

Jag är nog en av dom få som vill pissa, spotta och bojkotta nyår iår.. Såg inte ens fyrverkerier i år jaw.. vafan, ingen som vill fira med en nykter Zehlin som inte ens kan stå pga magsåren så jag drog ut med morsan till bror och hans gravida fästmö... fan va gammalt de låter, låt mig aldrig bli en fästmö.. Gulligt och allt sånt där men som ni vet är jag inte den gulliga typen..

Har precis fyllt i min tattuering på armen och den på nacken, imorgon eller ah idag fast efter natten ska vi börja på min nya on the ribbs.. på tal om ribbs, käkade ribbs idag, asgott.. Bakade också en fet banankaka idag också, ah den va verkligen god asså.

AH VILLE SUPA MIG REDLÖST FULL OCH SPRÄNGA BORT MINA FINGRAR MED RAKETER OCH SHIT...


Ja jag vill verkligen att du ska komma hit snart.. Bring your crew and come..


.. i wanna go to sthlm ..




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0