Tillbaka..

.. i don't care what you say ..


Har varit riktigt dålig på att skriva på senaste, men har ingen dator tillgänglig hemma och sen har jag varit i sthlm ett tag nu.

Bästa sthlm. Jag kan inte ljuga för mig själv eller någon, jag älskar sthlm.. Jag känner mig hemma där, men jag bor inte där av en anledning.. Förr eller senare är det garanterat där jag kommer hamna men det får bli när det blir liksom.. Ändå rätt skönt att vara hemma på ön igen, allt i närheten och nu när Cruz äntligen är här måste jag vara med honom. Saknat min bebis så sjukt mkt!

Nästan klar med julhandel nu också, kommer ändå inte träffa alla innan jul så varför inte passa på att köpa allt efter jul ? Har beslutsångest vart jag ska fira också. Antingen Pappa eller Mamma.. Båda lär va ensamma så vem ska man välja?


.. i care what you think ..







OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0