Tror du på ödet?

Jag tror på ödet, jag gör verkligen de och allt verkligen allt händer av en mening, jag menar varför skulle annars dåliga saker hända, eller är allt dåligt verkligen dåligt? hur kan vi veta om de aldrig händer. Varje dag händer det saker i allas liv som kan vara en ledtråd till vad vi verkligen har för öde. Jag tror verkligen de, varför skulle jag annars komma över en massa konstiga saker som inte har någon mening med nått att göra? Alla dom smådelarna är delar av nått som kommer visa sig en dag. Jag har kommit på vad mitt öde är. Dags för er att tänka på vad som händer i era liv.


Tro på ödet, tro på karma tro på va du vill men jag vet att det finns en bestämd väg för alla, går du omedvetet av stigen händer de nått dåligt. Så fortsätt gå rakt fram. Backa inte, tveka inte, gå bara!

 

 

 

 

 


OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0