Det finns ingen bättre att prata med!

Jag sitter här i sängen just nu och är verkligen fundersam över varför jag har haft sån tur. Jag har alltid haft problem med att disskutera saker med folk för nästan alla är inkompetenta och då blir de aldrig en disskusion utan de blir bara tomt prat.. Men nu har jag den turen att Mr Mr här är en väldigt bra man och jag aldrig någonsin kunnat pratat och disskuterat så mycket om så mycket olika saker med någon! Även om jag inte håller med om allt han säger och tycker så tar disskusionen aldrig slut där utan då försöker vi hitta vägar som gör att vi förstår varandras tyckande och tänkande. Det finns så otroligt mycke lärdom i den här mannen så de är sjukt. Finns inget intressantare än att sitta o prata med honom! Slyna.

Ska snart till jobbet, hörde att jag ska jobba själv idag och jag vet inte riktigt om de går men de visar sig, är de så kommer resultaten ändå va topp topp men orka att jag ska göra allt själv, aja klockan 5 visar de sig.. Nu ska jag se lite president dokumentärer sen off to work..

Holla at me!



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0