Double up ffs!

Har varit ute sen 11 idag och de känns riktigt skönt, satt på Vapiano ett antal timmar och bara softade, flippade ur och skulle köpa champagne men vi fick mousserande vin så vi gav tillbaka skiten och drack kaffe ist..



Dagens Citat

"Orka dricka vin när man ber om skumpa, det är som att gå till ett horhus och horan har kuk"



Åkte till jysk o jag vet inte vad, snackade allmänt om lite allt möjligt. Jag svär på min mamma att umgås med dom två är en komedi film från första sekunden. WOW jag har aldrig sett liknande.

Nu ska vi snart iväg igen så jag va bara tvungen att update lite snabbt. Funderar på vilken dagens låt blir och nu kom jag på de..



Fat Joe & Terror Squad - Lean Back

Och mina grabbar på Gotland, ni fick äran att va min inspiration till låten idag.. VI SES SNART!

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0