Freemasons life

Idag är de tvätt och jobbdag. Enough med ledigheten, men innan jobbet medans jag tvättsr passade jag på att ta en titt på frimurar livet. Så mycket obesvarade frågor som man får dra egna slutsatser på. Så mycket ovetande som ingen någonsin kommer veta men som ändå ligger så nära. De kan finnas svar bakom dig eller framför dig men du kommer ändå inte hitta svaren. Jag kommer aldrig sluta leta, sluta va nyfiken, sluta hitta svar som chockar.

Jag snöade totalt in på de här med AIDS. Min pappa har jobbat med HIV och AIDS frågor i flera år och jag har hela tiden trott att jag har vetat men nu vet jag inte längre, de finns bevisat att viruset inte kom från naturen från början, men vad är de då som ligger bakom de? Är det frimurarna? Hittade dom ett sätt att få mer makt på?

Jag kommer lägga upp ett inlägg med en dukumentär om Freemasons som är så värd att se om man vill veta en bit av sanningen. Jag kommer gå emot alla mina föredetta tankar och värderingar men ni kommer förstå varför och antagligen/förhoppningsvis tänkt om när ni ser och får veta mer om de här.








OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0