Girlfriend and drugdealer

Jag ogillar läget att jag inte kan lägga upp musik eller bilder i bloggen på riktigt, får inte den samma känslan som förut. Aja jag/ni får helt enkelt stå ut ett tag till.

Fan de regnat ute och vi som hade planer om de hade varit sol.. Bara för de ska vi faktiskt gå och sola snart, bara lite räkningar som ska betalas. Har ni något förslag på vad man kan äta idag? Har ingen fantasi och pallat inte gå på restaurang idag också.. De skulle va sista gången vi käkade ute i fredags men ändå blir de frukost fika lunch fika middag ute.. Nu får de räcka, måste spara pengarna om jag ska komma till Kina.



Dagens citat

"Det känns som att jag är ihop med Mona Salin"




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0