Gotland - Nothing has change

Kom till gotland i onsdags, åkte hem till mamma och käkade riktigt god mammas mat, sen åkte jag till min bror och fortsatte på min tattuering / umgicks och klappade bebis mage! GILLA!



Kommer bli riktigt snygg!



Åkte in till Visby på fredag och hoppades på att Stoffe och hans wifey skulle få sitt barn, men de blev inget. Snart kommer de lilla livet, riktigt glad för din skull Fräh.
Hämtade alla mina grejer från lägenheten i bingeby, trodde inte jag ägde så mkt saker men de gör jag tydligen, funderar på hur jag ska orka bära den där enormt stora hockeybagen men jag får helt enkelt se till att bli stark tills på onsdag.

Spenderade kvällen på Olearys, grymt kul, härligt att träffa er igen. Och tack för alla fina kommentarer om att jag ser piggare och friskare ut. Klart jag gör de när jag har någon i sthlm som är på mig varje dag och hjälper mig. Tack Mr you, de ger resultat :D




TACK FÖR ATT NI GJORDE MIN KVÄLL.


Och nej Gotland har verkligen inte ändrats.








OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0