"Hej jag heter Zehlin och ringer från..."

Kom hem för en stund sen efter att ha handlat så mkt tonfisk och grönsaker som de bara går. Pratade med mamma samtidigt som jag rörde ihop årets sallad, den va verkligen GOD! Tänk va lite mynta kan göra. Ska nog bli sån salladskock, inte till andra men till mig själv..

Påtal om Kock, ingen som vill ställa upp att bli hemma kock? Komma med mat 1 gång i veckan och få betalt? Finns varken tid eller lust att stå och laga hälsosam mat till sig själv..

Ska snart springa till jobbet.. Har verkligen inte kust att sitta i telefon i 3 timmar ida, bara känner hur inte på humör jag är, men men.. I gotta do it!

Salin VS Reinfeldt

Ser fram emot valet, undrar verkligen hur svenska folket tycker och känner.

 

 

Glöm inte att kolla in Maktkampen också.

http://nyheter24.se/bloggar/maktkampbloggar/mofo

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0