Iron Man 2 och banan

Igår när jag kom hem kände jag hur skönt de va, äntligen. 1 och en halv vecka. Wow!

Vi gick en lång promenad och snackade om allt verkligen, så jävla skönt! ba njöt. Sen drog vi och fika med en vän , sen blev de Bio. Iron mother fucking Man 2.. Den av inte så bra som jag fick för mig att den skulle va, men å andra sidan har jag ingen aning om vad den skulle handla om, har inte sett 1an.. Men den va helt okej ändå..



Men dum som jag är åt jag en bit banan som fanns i min asgoda nyköpa yoghurt med bär i och jag ba kände hur halsen svullna upp, satt mest och koncentrerade mig på att andas haha och jag typ förstörde hela filmen för oss båda, för min del för att jag inte kunde koncentrera mig på filmen och för hans del för att han fråga mig 1000 ggr om vi skulle gå haha.


Nu ska jag äta min frukost och fortsätta packa upp min shit.






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0