Mail från de döda?

Fick de sjukaste mailet precis och därför ska jag skriva lite om saker jag aldrig trodde skulle komma upp någonsin igen.

För 3 år sen ungefär så blev en av mina närmaste utvidas från Sverige, Jag har gråtit över den killen när jag hörde att han blivit mördad. Vet inte om de va så att han bara flydde från Sverige eller om han verkligen blev utvisad men nu har han mailat mig och jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller svara, ska jag ens svara? Han va ju död, han fanns inte mera. Jag sörjde och nu ska jag bli glad eller? Jag vet inte om det är mig de är fel på men hur ska jag kunna bli glad just nu, jag kanske är i chock men jag kan inte va glad. Jag är rätt förbannad faktiskt. Hur hade ni hanterat de här? Jag vet inte faktiskt men de känns som att jag fått mail från en död människa, jag kan inte få in att han fortfarande lever. Jag vet inte om de är ett sjukt skämt eller på riktigt.. FAN!


Ludacris ft Mary J Blige - Runaway Love

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0