Oooh va härligt de luktar här hemma!

Nu har jag städat klart och räknar med att vara ensam hemma i typ 30 min till. Sen blir de ut i solen och fixa lite stuff innan jobbet.

Sitter här vid datorn och har solen i ryggen, den nästan bränner lite. Blundade 1 sek och fick upp en bild på mig själv och mina boys back in the days när vi åkte omkring i solen och pumpade Hiphop. Alla visste när vi kom, de ba sken sommar om oss. Vi va alltid först och folk ville va oss. Whaa jag saknar den tiden. Ingenting va ett problem, allt va ba så jävla sommar, 3 månader om året ägde vi sommare, 9 månader om året ägde vi Gotland. Wow, kan inte säga att alla finns kvar men det finns en som alltid varit där. Stoffe, god bless you man! Ses nästa vecka.


Biggie Smalls - Juicy

Aaaaooow va jag har sån sommar känsla i hela kroppen!

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer
Postat av: STÖFFE

God Bless Me dude.. :D



Fucking adore u maaa!!



FRÄHBRESHUREEE

2010-04-15 @ 12:06:49
URL: http://frähwääääzz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0