Slutfunderat..

Såg precis att Felicia inte gillade att jag skrev att jag ska fundera på saken om att gå ut imorgon och nu har jag kommit fram till att JA FILLAN VI SKA UT! Blivit bjuden på sjukt mkt saker imorgon så vi ska nog ha en fullspäckad kväll! Sjukt kul kommer de bli iaf.

Hahaha jag kan inte sluta skratta här hemma. Det ba är kul hela tiden haha, och idag är någon tvärlack på Sverige, Tänker inte ens säga nått jag ba skrattar. Socialia Medier Hahah! Mother of god!




Och där vände mitt humör helt.. Fuck asså, tog en sekund och jag ba vill radera hela inlägget och skriva nått riktigt fult, ba smutskasta alla i en mening. Men ni motherfuckers får en låt ist och jag hoppas du får en könssjukdom...


 

Apathy - Fuck You!

 

 

 

 

 

OnE MotherFucking HatE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0