Guess i forgot

Idag ska jag göra nått jag inte har gjort på jättelänge, BLOGGA!

Frågan är vart jag ska börja, 5 veckor är lång tid, de har hänt mkt kan jag lova.

I guess i'll start with Hammamet.

Hamed Hamed jag och Camilla drog till Tunisien för att komma bort en stund, de va de skönaste jag har gjort sen jag va hemma i Indien, jag skulle kunna åka igen om jag fick. Hade de 8 riktigt fantastiska dagar fulla med nya äventyr, besökte Sahara öknen, red på dromedarer och lekte i sanden. Åkte buss 110 mil på 2 dagar, ah de va den jobbigaste bussresan men den häftigaste också. Lätt värt ben somningar och nackspärr.

Här kommer en bild från Tunisien ute i öknen. Mer bilder kommer i ett annat inlägg.


Kom hem från Tunisien och saknade mitt jobb pch mina kollegor så jag började jobba direkt när jag kom tillbaka, men de skulle jag inte ha gjort för att för tre månader sedan så hade jag feber i 2 och en halv vecka, borde ha kollat upp de men envis och dum som man är gjordejag självklart inte de fören de nästan va försent.

För två veckor sen på tisdag åkte jag till akuten pga av extrema magsmärtor, illamående och hopp om att försvinna pga smärtan, de visade sig att jag har haft en inflammation i livmodern som har gjort att jag har haft så ont som jag har haft. Fick antibiotika och smärtstillande och dom här tabletterna i sin tur har gjort att jag inte har kunnat gå till jobbet för att jag har varit extremt trött och irriterad och finnig och svullen.. Ursch! Pratade med min chef om läka intyg och shit första dagen jag va på akuten men nu har han fått för sig att inte svara. Jag har smsat och ringt but still no answer... Ska iaf gå dit på måndag för nu räcker de, jag pallar inte en dag till hemma, iofs har jag haft 2 extremt sköna veckor, men jag får inga pengar av sköna veckor tyvär..

Aja nu ska jag äta och se på film..


MELVIN IF U SEE THIS, CALL MY IPHONE


OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0