7th heaven

Jag vet inte men jag har hört att många tycker jag borde uppdatera min blogg oftare, jag vet inte hur många ggr per dag jag borde slänga upp ett inlägg, men jag lovar att från och med imorgon ska de bli mer än ni kan hantera :)

Pratade med Joel förut, längesen jag hörde han skratta så mkt som han gjorde idag, OMG va kul de va. kunde inte sluta skratta och jag vet inte ens vad vi skratta åt om jag ska va ärlig haha ah de va bara rakt igenom kul. Hoppas du kan komma ner snart, Scarleth också, de skulle va de ULTIfuckingMATA!

Han påminde mig också om att jag inte lagt upp en enda bild på min nya tattuering heller, och han har fan rätt. ingen har sett den ännu så här får ni en bild, Den är inte klar på låååånga vägar, bara snabbkonturer än sålänge men fan va nöjd jag är!

 

Är så mätt va, helt otroligt, jag har inte varit såhär mätt på lääänge! Vi lagade klok mat idag, kokade tom ärtor. Maaah va gott de va.

 

 

Ska snart slänga på Ghost Hunters och bli trött så man kan somna och vakna tidigt imorgon, fyfan.. Storhandla och sen in till stan. uuuuft! But i'm back again!

 

Dilated Peoples ft B-Real - Back Again

 

 

 

 

 

 

OnE lovE / Zehlin


Kommentarer
Postat av: Anonym

PRECIS!! KOM HEM TILL MAMMA NU HEHEE

2010-03-03 @ 21:12:34
URL: http://theladypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0