Boondock Saint II

Nu har jag sett filmen jag väntat på sååå länge och den va nästan lika bra som 1an, ingen film kan slå första Boondock Saints filmen what so ever men jag blev iaf inte besviken. Oh nej de blev jag inte. Kommer ihåg första gången jag såg filmen, jag va typ 10 tror jag.. Jag trodde jag skulle bli som dom så besatt jag av av bröderna. Helt insane. Jag avgudade dom med hela mitt hjärta och om jag ska va ärlig så gör jag de fortfarande och ingen kan eller ska få ta bort de ifrån mig, pinsamt att säga men vafan, du lär ju också ha nån du avudar..









OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Yo

Fast 2an sög ju faktiskt.. Jag älskar 1an men tvåan var faktiskt helt värdelös tbh..

2010-03-02 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0