Ett inlägg till vår älskade mamma.

♥ Maatajee Damayanti aap karanaa mujhako aanandadyak, Mein tumse pyar karta hun Maatajee ♥

Idag vaknade jag och de första jag gjorde va att be mamma ringa, vi pratade i två timmar och även fast halva tiden gick åt att jag va irriterad och nyvaken va de nog de bästa samtalet på riktigt länge, jag saknar min mamma jätte mkt när jag är här i sthlm men snart kommer allt de där ändras. Hon ska flytta hit nu! Är sjukt glad att allt är påväg att lösas både för henne och mig. ÖNskar de kunde gå snabbare bara. Jag är glad för mamma är den hon är, jag är inte glad för hur hon har varit under min uppväxt but still she's my mama. Jag är hennes kött och blod, jag har legat i hennes mage och blivit värmd. Jag märker också nu att hon försöker bättra sig ävern fast hon inte behöver. Hon säger att hon har dåligt samvete men det ska hon inte ha. Hon va ung och vilse, nu är hon gammal och vilse men vilse på rätt väg. Jag ska hjälpa dig mamma, vi ska tillsammans komma rätt, börja om från början du och jag, nu kan vi bevisa för varandra de vi har försökt så länge. Vi kommer fixa de här. Tack för all hjälp du ha gett mig utan att jag bett om de. TACK! ♥







Vill skriva så mkt men det känns som att det är helt fel dag för att skriva egentligen,. vaknade helt på fel sida och jag känner hur de kokar i min kropp.. Jag skiter i att skriva så lyssna på låten ist..


Jay Sean - Lights off

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer
Postat av: Felicia

Djupt skrivet.

Men damn, va nyfiken man blir!

<3

2010-02-23 @ 20:45:25
URL: http://itsjustaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0