"Hon är katt"

Ojojoj va längesen dom orden hördes. Haha De roligaste är vem de kom ifrån, hade inte räknat med de men de va kul att se. Tack Ali, u really seem to like that pic.

Nu har jag varit mkt effektiv, Duschade 30 min typ, skönt som fan. Sen började jag fixa mitt face, de slutade med att jag diskade, sminkade mig, fixade håter och satt vid datorn. Allt hände snabbare än jag märkte. Blev typ chockad.. Men nu är allt klart för Magdalenas hemkomst. Ska bli kul att hon kommer faktiskt. Om 1 timma åker vi in till stan och möter upp henne. Hoppas inte tåget är mad försenat bara.

Skulle egentligen träffa Mofo idag men jag vet inte vad som hände, han är tydligen i gbg.. Shit, jag vet inte ens om de är meningen att vi ska ses efter som att de alltid dyker upp nått.. men men, den som väntar på nått gott..

Och alla som ska ut ikväll, DRESS BLACK! har inte riktigt fattat varför men det är tydligen en riktigt svart dag idag. Väntar fortfarande på svar själv, men de verkar inte som att nån vet, inte ens han John som kom på fixidén.. Aja jag ska inte ut så jag bryr mig egentligen inte..

Imorgon ska jag tvätta alla mina kläder igen, jag vet inte varför men köpte ett par byxor för ett tag sen och dom luktar verkligen lax! Spelar ingen roll vad jag gör med dom, dom luktar LAX!






Xzibit - Hurt Locker

 

Oj va bra den är! Ger mig rysningar.

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0