How soon is now

 

Tech N9ne - My Wife, My Bitch, My Girl

 

Ärligt Gotland, ni är fan experter på att snacka skit. Jag vet att jag har hatat på Gotland lite för mkt lite för ofta, men vafan kom igen.. Skämtar ni med mig eller? Den som tycker att Gotland är en trevlig plats med trevliga människor har inte riktigt fattat grejen. Gräv lite djupare i saker o ting och grotta ner er i sanningen så ska ni se att ön är precis som Paradise Hotel fast på riktigt.. Paradisö my ass! Ön som Djävulen köpte på Ebay snarare... Fan alla göra VAD som helst för att se bra ut själva men de blir alltid backfire och tillslut tröttnar alla.. Vad är de folk inte fattar med att skitsnack är totalt värdelöst och ointressant.. Ju mer skit du snackar ju mindre vänner har du.. O fuck de här med keep your enemies closer.. Vafan alla som fuckar med mig och mitt liv slutar jag snacka med. Vem fan vill ha nått med en backstabber att göra.. spelar ingen roll hur länge jag har känt dig, 1 dag eller 10 år, ett snesteg och du ryker. Så enkelt är de.

 

Ähfyfan jag va tvungen att skriva av mig lite hat, har haft de inom mig ett tag, skulle kunna skriva en bok om varför jag hatar Gotland men de känns inte som att jag har tid för de..

 

Idag har vi diskuterat massa roliga grejer och har insett att de går att göra människor förtvivlat förbannade haha. Jävla ja..

 

Nu ska vi varva Yoshis Island och sen är de fan dags att sova, ska upp tidigt och rensa lägenhet.

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0