Övik alltså.

Fick en inbjudan till Övik idag, funderar på att ta chansen och se mig omkring lite i norrland kanske.. Hmm vem vet vem vet.. Just nu har jag bara för ont för att ens röra mig från sängen om jag ska va ärlig..

Fan, tiittade på golvet och insåg att vi har ett pussle att lägga klart, la 2 bitar på de igår, de är insane omöjligt att lägga asså.. Oljemålningar ska inte förvandlas till pussel tycker jag.. De borde inte vara lagligt, Mensverk borde inte heller vara lagligt, De ät den där Evas fel.. Fan skulle hon på de där jävla äpplet om..

Hur hade världen sett ut om Eva hade låtit bli äpplet?
Hur hade världen sett ut om dinusaurier fortfarande fanns, hade vi typ blivit uppätna ist för alla naturkatastrofer?

Ah de är sånt jag brukar tänka på men aldrig komma fram till nått svar..


Jay-Z - D.O.A

Lalalalala heee-ee-eey Godbye!

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0