Peach tree, Balieys and Grenadine.

Blir en Monkey Brain. Fuckar ur ditt system totalt, men så värt att ta ett par en fredag natt.

Sommar -09 är en sommar som jag sent kommer glömma. Allt va fan perfekt den sommaren. Gotland är bra på sommaren men fan inte på vintern, jag önskar de kunde va sommar året runt, men för att få den önskan måste jag flytta från sveige. Ah de är väl mitt mål i livet men de lär ta ett tag.

Trodde jag hade lärt mig hela den här grejen med att planera, men de verkar inte osm ed.. Jag har alltid sagt att jag inte ska planera men ändå sitter jag med planer upp över öronen.. WTF ..
Måste sluta binda mig till saker som kan få mig att känna mig fast, vill leva mitt liv som jag lever de och inte efter några regler. Kaoset på ön gör de inte lätt att vilja vara kvar.

Synd Hamed för att du inte kom vidare. Men du kom med iaf. Bättre lycka nästa gång.

 

Heltah Skeltah - The Art Of Disrespekinazation

 

 

FUCK YOU!


Imorgon ska jag in till stan och göra massa skit känns de som, vet inte riktigt.. men orkar gör jag inte.






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0