Spel är beroendeframkallande.

Jag älskar spel av alla slag, inte dataspel men andra spel, typ tv-spel sånt.. Har jag börjat så finns de inget stopp, tills jag får ett nytt spel och börjar på de, då glömmer jag totaalt bort de gamla spelet.. Nu är de Sonic and Sega All Stars Racing. Riktigt roligt, trodde de typ skulle va som Mario Kart men de här ojojoj de pippar Mario upp och ner hundra ggr om asså. No shit Sherlock.

Pusslet också, hur fan ska jag ta mig ur denna. jag måste ju lägga klart de, men när fan ska jag orka koncentrera mig så hårt? Äta Kaka Delux och försöka nu kanske? uuuft jag vill inte, jag hatar pussel! Pussla inte 1000 bitars pussel, gör bara inte de.

På måndag är de bestämt nu, Ah jag ska till Mofo, Äntligen får vi allt avklatar.. De har tagit tid kan jag lova er..


Nu ska vi nog hitta på nått, båda is ruttning..



Copywrite - Thats Y












OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0