What to do..

Ah nu är de såhär att jag har ännu inte fått nån tid hos läkaren och jag har ingen aning när tiden kommer.. Så jag kommer stanna i sthlm tills jag får en tid. MÅSTE bli frisk nu. orkar inte va sjuk längre.

I miss you guys på ön riktigt mkt faktiskt.. Kommer nog hem snart.



Ska möta upp morbror på stationen snart.. Kallt kallt men vafan..

Affären nu och jag insåg att jag inte hade nått jätte roligt att skriva förutom att jag ska laga middag idag.
Köttbit med bea och klyftpotatis. MUMS men vet inte hur magen kommer reagera, lär spy som en ko sen tror jag, i think i need my medicin..



Sean Price  -  One Question

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0