30 timmar lite drygt

.. it's so clear to me when i'm there with you ..


Ah nu har jag varit sjukskriven i 11 dagar.. fyfan va jag är rastlös och vill tillbaka till jobbet.. Sjukskrivningen har också innrbärt att jag inte har druckit en enda droppe alkohol på hur länge som helst och därför har jag inte ens varit synlig på klubbarna ni som undrar vart jag tagit vägen.. Kul att se att folk märker när jag inte är där iaf.

Har totalt vänt på dygnet och har nu varit vaken alldeles förlänge, borde ha sovit för typ 10 timmar sen, men dom 10 timmarna har jag spelat poker och pratat i telefon.. Underbart! I LOVE POKER!

Här kom en bild från spelningen sist när jag va i sthlm, ah jag vet inte varför jag tittar på honom som om han totalt gjort bort sig men antar att han gjorde de.. Jag menar, we were so high, we had no idea what was going..

ah de va riktigt nice den kvällen faktiskt. Thanx...

Nu ska jag nog borsta gäddsen och gå o sova, men hur fan ska de gå till när ljuset är ljust och barnen på dagiset utanför leker och skriker... iiift..
Ska hem till krille o fika snart också.. ahhh jag måste sova..
Night night..


.. what do i gotta prove, what do i gotta do ..




OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0