7de tattueringen..

.. you saw me as a heartless person ..


Sitter fortfaranade hos brorsan och är lite små lack..
Dels för att folk snackar om att jag va ute på nyår även fast jag ligger sjukskriven och shit, horungen som jag jobbar med fick mig nästan sparkad.. Det är nog de hon vill.. Guess she thinks im better than her.. vilket jag verkligen är och de stör henne.. iiift orkar inte gnälla längre, men hon kommer få samma medicin tillbaka fast värre och när hon minst anar de..

Sen är jag också fett lack för att jag skulle börja på min nya tattuering idag, uppmålad och klar, fin som fan.. Lite stor men jag gillar stora verk, planerar ju på att täcka de mesta  av min hud faktiskt.. Men iaf, jag fyllde ju i 2 av mina andra i förrigår så alla enzymer som jag har är där och läker den gamla tattueringarna så nu när jag skulle börja på den nya fick jag ingen som helst hjälp av min kropp.. Det slutade med att halva kontursjobbet är klart men sen gick de inte mer.. Gjorde så sjukt ont, visst jag har hört att revbenen ska göra ont men så här ont tror jag knappast att de gör.. Men men åker ut nångång nästa vecka och gör klart skiten ist..

Nu håller brorsan och mamma på att laga mat, carbonara tror jag att de blir idag.. Bacon i men vafan ska jag göra liksom.. Jag orkar faktiskt inte hjälpa till just nu, känner mig rätt fittig men jag sitter så jävla gött här med laptop i knät och Den Oändliga Historian på tv.. Sjukt längesen man såg den, men den är bra.. hade jag varit en sån som läser hade jag garanterat läst boken för den ska tydligen vara så sjukt mkt bättre än filmen t.om så pass att författaren inte ville ha sitt namn med på filmen..

Ska hem till stan efter maten också. Lite halvt ångest över de.. trivs här ute när jag är sjukskriven, så lugnt och stillsamt.. Plus att Moa har en bebis i magen så jag kan klappa på min ofödda brorson.. Ah de kommer bli en pojke :D woohooo!

Nhä nu ska jag se på film och klappa hund..


.. but now you see me as a soulless person ..



OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0