A different day comes, another one goes

Evidence ft Krondon- Solitary Confinement

Ärligt talat, jag älskar beats, jag skulle kunna lyssna på beats enbart.. Jag menar, lyssna på låten och känn hur gåshuden utvecklas. Ooouf mördar beat, Den där Sid Roams vet vad han håller på med. Inte de första av hans beat jag skakar av lycka till. Jävlar ja.. Jag får inte nog, Och inte nog med att beatet dödar, Evidence DÖDAR beatet, oh fyfan.. han är ett geni utan dess like!

De här inlägget blir ett litet Evidence inlägg för just nu är de han som pumpas i datorn här kommer en annan låt från EPn The Layover



Evidence - To Be Determined (Feat. Elzhi & Aloe Blacc)

Squeezin life out of what, making somthing out of nothing, that's something I've got.

Mmh sometimes I ask myself, why would I nee anyone else to be determined, to make it thru this life. I know I can make it on my own. I made it this far didn't I..

 

 

 

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0