Ärligt talat grabbar där ute..

SKRIV ALDRIG SÅ HÄR TILL NÅGON!!
Det är fan bara patetiskt och äckligt..

Fick de här på myspace nyss höll på att skratta ihjäl mig tills jag blev äcklad helt plötsligt.. tror inte han blev glad av svaret han fick.

Hej hjärtat!
Gillade vad jag såg ;)..
Jag heter Micki, bor i Malmö och är 22 år.
Jag sysslar mycket med musik, texter och dikter. Här är en dikt till dig:
En dag såg jag en tjej, som jag aldrig sett förut, så vacker. vackra ögon. 
När jag såg dina vackra ögon blev jag nervös
jag tänkte och hoppades på att en dag få se dig i verkligheten.
jag önskar att jag kunde snacka med dig en hel natt.
Alltid ha dig nära.
När jag hörde dig sjunga för första gången, blev jag varm och förälskad. ensam med dig, utan ett ljud, höra vågorna, höra din vackra sång.
Jag önskar att det aldrig tar slut
när jag säger "håll mig i handen, släpp aldrig taget"
när du släpper taget, så rinner tårarna.
men i mitt hjärta känner jag den där stunden jag aldrig glömmer , du säger "morgondagen kommer" jag säger "släpp aldrig mig" du sjunger om din förra kärlek men nu har du en ny
som du aldrig kommer glömma
jag vet att du kan göra mig stark
du tar bort all ensamhet och alla tårar, då du kom fram ur mörkret. du gör solen i mitt hjärta.
och du säger "jag ska aldrig sluta hålla om dig"
du säger "jag älskar dig min älskare"
jag vill vara i din famn tills livet skiljer oss åt.
Har du någon msn jag kan få? själv finns jag på [email protected]
annars får du ha ett underbart liv önskar dig all lycka  
Kram Micki

Mitt svar
Paaaaahahahahaha!! nej nej nej säg att du inte skrev de där. ärligt talat, det där är de värsta du kan skriva till en tjej som du inte känner, helt seriöst nu.. Ser jag ut som nån som vill ha en keff opoetisk fjollig dikt fån en snubbe jag inte känner? Sorry to say men du är heeeeelt ute o cyklar. Ett tips gör aldrig om de där till NÅGON!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-01-12 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0