Avatar

Kom precis hem från bion med syrran, vi såg Avatar och jag tyckte fan den va lite sådär asså.. Ville att den skulle va bättre, de kunde den ha varit men men..
Under filmen satt jag och smsade lite med The Biggest Faggit of the fags. Fick typ sms som va 1 km långa och jag klagade på de. Så här såg de ut...
Faggit skriver -

Ett lååååångt sms, kommer inte skriva vad men de va verkligen lååååång!

Jag skriver -

Hahahahahaha Makalöst jaw. Ah men dom sagt det är nog bara jag som gör sån skit.
Åååh va långa sms du skrivet jaw hahah,
läser hela men sen när jag ska skriva har jag glömt hälften av vad du skrev haha.

Faggit skriver -

Ja men förlåt då. Så jävla mkt. Jag tycker om att växla ord med dig helt enkelt. Kommunikation e lika viktigt som vatten. Och vatten dricker man för att man e törstig. Sen när man inte e törstig känner man som ett välbehag i hela kroppen. Man kan dricka vatten som kommer från kranen, de finns på flaska, med eller utan kolsyra, det finns vatten som smakar hallon, kiwi, jordgubb, lime, citron, päron, äpple, sen finns de mango, passionsfrukt, stjärnfrukt, Sen, inte nog med det så finns det sorter med vatten som har hela två frukter som passar bra ihop. Till exempel, smultron och lime. Sen finns de vatten me extra lite kolsyra.. Sen kan man få vatten ur bäcken, sjöar det finns vatten i toan, men de ska man inte dricka för de är inte trevligt. och det finns vatten i luft som faller som man kan bygga en grejs som fångar upp allt vatten så man kan dricka vatten ur flaskor, ur händerna och ur vattenspridare och om man sportar är vatten viktigt, så som du förstår, det är viktigt att man som människor pratar med varandra om man vill känna att man utvecklas med den personen.


Jag skojar verkligen inte, så långt va smset.. höll på att skratta ihjäl mig på riktigt. Folk på bion undrade nog va de va för fel på mig..
Ah fyfan va jag önskar att dom här skorna fanns och va mina!!


Oooooohwiiie säger jag bara!






One LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0