Blaze it up

Busta Rhymes - Arab Money Remix
Idag blir de ganska lugnt faktiskt, ska städa lite nu och sen ska jag färga håret och fixa massa bilder, Kommer bli rätt kul tror jag. Ska ge mig på musiken idag tror jag, om jag orkar, eller ah musik orkar man alltid me.. men först av allt ska jag spela Uno med Andrea och Filip haha. Sånt tråkigt liv man har egentligen haha men de är sjukt roligt tidsfördriv.
Grattis Bobby One-Selecta på 22 års dagen! Jätte ledsen att jag inte kan vara med och fira dig, men vi får ta de nästa gång jag kommer ist :) bless jah!

Ah nu är de såhär, jag har tänkt på de här länge men ingen vet nått och alla tycker jag är dum i huvudet som ens gör de till ett problem. Ni kommer väl ihåg Solero Shots? Den va ju tvärgod, men en dag så försvann den och den har inte funnits sen dess.. Är de någon som vet varför? Jag vill ha tillbaka den!

Att snacka med Andrea är alltid lika roligt haha jag har nog skrattat ihjäl mig
"sket så snabbt att jag fick ont i fisringen lite"




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0