Facebook spårar ur..

Vafan är de för fel på vissa människor jaw? Fixar en grupp, döper den till nått bra, får över 10000 medlemmar och byter namn till "10000 medlemmar och jag våldtar min grannes 6åriga son" Wtf man ? Äckliga människor..!

Sitter och kollar runt på runt på YouTube på Idol i hopp om att jag ska hitta en vän till mig och Andrea men varje gång hittar jag någon som får mig att påminnas om mamma haha.
Haha exakt sådär låter hon när hon springer omkring hemma och städar haha.



Melvins EP börjar bli klar nu fan, effektiva människor gör 6 låtar på 2 dagar. Och har man en Exclusive Supervisor som heter Zehlin så kan de inte gå fel, de har vi märkt nu.
Vi satt och snackade om att gör nått fett i fredags och nu sitter vi med 6 färdiga låtar som bara ska mixas och fixas lite. Sen är de klart, jag vet att folk kommer tycka vi är dumma i huvudet men ja de kommer bli årets sjukaste EP. Men vafan någon måste ju göra de förbjudna och slår man ihop våra huvuden kan de inte bli annat än totalt förbjudet. Ni som hört bitar ifrån de vet vad jag pratar om ni andra får vänta tills de är 100% klart och upplagt. Om  man inte gillar vulgärt språk ska man nog inte lyssna men om man skiter i som vi gör ska man verkligen lyssna njuta och sprida!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0