..::F.J.L.M::..

Minnen väcks till liv igen och jag gillar läget. Mitt sista inlägg ikväll blir ett sånt inlägg om en vän till mig som betydde nästan allt och som fortfarande betyder mer än han tror. Sitter och kollar i gamla bloggen och de är ju sjukt kul, sitter och skrattar för mig själv om vad jag har skrivit om den tiden. Tycker det är så sjukt att en människa kan påverka en annan människa så snabbt, jag menar under den tiden vi 4 umgicks va du och jag ändå med om en hel del, hahaha kommer aldrig glömma när du jag och Andrea satt och kollade på svensson svensson bara för att vi hade ingenting annat att göra även fast solen sken ute och klockan inte ens va 1 på dagen haha, vi slösade bort all tid. Och för första gången kunde jag diskutera med på riktigt, om allt och verkligen ingenting, men jag fick ut så mkt av att prata med dig. Kände att jag blev klok av att umgås med dig haha. så skadad du kunde va asså, haha du fick oss alltid att skratta, jag lovar dig, de finns vissa skämt du drog för 1 år sen som jag och Scarlet fortfarande skrattar ihjäl oss åt.. Så sjukt skönt att få prata minnen idag haha, jag behövde verkligen de. Tack Joel. :)






Boot Camp Click - And So



Den bra tiden :)



Ska försöka sova nu, lär bli svårt med tanke på min magen, Jaw jag skojar inte när jag säker att de brinner asså.. de känns som att de är en brasa inne i min mage, en brasa och en sten som kastas runt, det är inte skönt kan jag lova.. Uuuft.. Försökte få ner en film som jag kunde stoppa in i Iphonen men de hände ju inte så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Aja Godnatt


OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0