Gamla Goda Tiden.

Oj oj oj. Sitter och kollar igenom datorn på bilder, insåg att jag måste rensa/sortera men de orkar jag inte nu.. Men iaf sprang på mappen "Gamla Goda Tiden" och blev fan helt varm i kroppen men jag måste erkänna att jag saknar gamla goda tiden.. Där i början av 2000-talet och framåt, ojoj va  jag älskade den tiden då man trodde man va coolast i stan, hängde med "dom stora grabbarna" och va en i gänget hahah! Shit de känns som de va ett tag sen. De bästa är att många av oss fortfarande hänger och är vänner. Vissa nära andra mindre nära men de är väl så de blir även om man inte vill, den som är närmast från back in the days är fan Stoffe FRÄH min ÄLG.


Jag och några från gamla tiden förra våren.




Afasi och Filthy Ft. Snook - 1990 nånting
En riktig back in the days låt fan haha.







OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0