Inte hiphop men den ger en skön känsla!

Tänkte att jag slänger upp en riktigt soft låt och dagens konversation.
Så lyssna och känn viben.



- hej baby
Z- hej där
- sys du me så här tidigt?
Z- har inte kunnat sova bara.. helt pigg..
- kom till studion o softa då
Z- ah men hur långt bort e inte den då
- vart e du?
Z- Hemma bara
- har du flyttat till sthlm ännu eller?
Z- Nhä, åker upp beroende på jobb.. men planerar på att flytta helt nu i mars
- ok fet, har du gått o gift dig nu oxå eller?
Z- gift mig nej?
- Okej ? men hur går de för dig nu för tiden? kommer du nånstans
Z- Ah du de går sådär asså, stampar på samma ställe nu förtiden.  Hur går de för er då?
- Tråkigt, de går bra faktiskt
Z- nice nice.. hur länge ska du va vaken egentligen? kan inte va bra för rösten
- ska nog decka nu. varför e du vaken
Z- kanske e dax.. nhä jag vet inte har nog vänt på dygnet rätt hårt..
- de kan man säga
Z- Så vad händer med dig då? bor du kvar i sthlm eller vart bor du nu?
- till o från men mest i gbg
Z- aight aight. hör av dig när du är i närheten då.
- absolut hör av dig om du har vägarna förbi sölvesborg imorn
Z- absolut, Kärlek
- alltid
http://bambuser.com/channel/MyBestFriendIsMyGrind.com

kolla in om du har tråkigt
Z- kör ni varje dag eller?
- a när vi tar en paus från jobbandet
Z- sweet kanske man ska kolla hur de går för er då
- gör de hälsa så hälsar vi tillbaks
Z- ni verkar ju ha ganska kul därborta hah
- de har vi, jobbar du ff med mofo?
Z- nej men ska träffa honom när han kommer tillbaka från kina
- fan va gör han där, e ni tillsammans föresten
Z- Han jobbar tydligen. jag och mofo nej, just friends. har du inte koll på vad som händer eller?
- näh ja har inte sätt han på kanske ett år eller nått, sist va när vi alla spelade in den där cp låten i gbg om du kommer ihåg
Z- Om jag kommer ihåg, skojar du eller.. Vet inte hur länge ni tvinga mig att sjunga.. kommer aldrig glömma era ansiktsuttryck.
- Men du total vägra ju, ah du har en unik röst. Du borde bli stor. GÖR NÅNTING ÅT SAKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0