Jag bryr mig faktiskt inte

Släpp alla planer du har!!

Jag bryr mig inte ett skit om dig egentligen, du är bara ännu en bricka i mitt livs gång. Alla dom här planerna du har, alla vägar du vill att VI ska gå kommer aldrig hända, ditt liv har en väg och mitt liv har en helt annan, jag har ingenting med ditt liv att göra och du har absoolut ingenting med mitt liv att göra, från och med nu vill jag inte ens att du ska va min vän, det kommer aldrig funka! det måste du väl inse själv..

Ah nu är mitt mål egentligen att komma härifrån men du är inte en hjälp på traven, jag kommer tycka/tänka exakt som nu då.. De måste du väl fatta? I mina ögon sjunker du mer och mer för varje dag som går.

Jag är inte på de bästa humöret idag men de har med all press att göra, vafan låt mig andas. prata inte som om att vi är 1, prata inte om att du vet som är bäst för mig, vilka som jag ska umgås med. Knip bara.


Mr X.  Jag hoppades på att du inte skulle jobba ihjäl dig inatt, hade verkligen behövt dig just nu. Du hjälper mig alltid även fast dina råd inte är dom bästa.. I've got MAD luv 4 ya. Tills du ringer ska jag lyssna på låten du bad mig lyssna på den dagen.




Craig David - Walking away

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0