DIE Autotune DIE

Jag sitter här och är sjukt lack just nu. På va? AUTOTUNE! Vafan är de här, sjukaste jag har sett asså.. Till alla er som tycker att autotune är så jävla cool kolla på de här kanske ni tänker om.

Orginalet på Charlie Bit Me                Charlie Bit Me Autotuned

Lorentz & M.Sakarias
AUTOTUNE!! Fake ass motherfuckers som kallar sig hiphop.. Stick fan!

Ser ni hur jävla enkelt det är att få vem som helst att kunna sjunga eller rappa, inte konstigt att alla får skivkontrakt helt plötsligt. Den här skiten måste bort.. Vafan är AutoTune?! Jag blir så jävla lack, klart Kanye låter bra när han autotunar skiten ur sig själv.. Va fan hände med Äkta Hiphop? Det här är ju inte äkta nånstans, jag är seriöst lack och jävligt besviken på alla som rappar/sjunger med autotune.. Det går inte den MÅSTE BORT!!


Här kommer äkta hiphop o guess what, dom tycker precis som jag!

KRS-One & Buckshot - Robot


Jay-Z - D.O.A (Death Of Autotune)

Skönt som fan o se att det fortfarande finns ÄKTA hiphop. But still Autotune måste bort!







HatE on AutoTune / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0