Musik Onsdag Idag!

Idag funkar inte min telefon överhuvudtaget, de har gett upp hoppet verkar de som, den vägrar ladda iaf. Så idag kommer de bli mkt musik och bilder tänkte jag. Dagen börjar med en av mina kungar. He is unstopable!

Redman Ft Ready Roc - Coc Back
Idag ska jag försöka träna om min kropp tillåter mig, ska ut på promenad om en timma och gå/jogga en stund.. Sen blir de  kanske en sväng i gymmet, jag vill verkligen men kommer jag hålla ihop? Sen efter de blir de musik musik musik! Hoppas verkligen allt kommer fungera som jag planerat för isf kommer en låt upp i bloggen senare :) Ska prata med min läkare idag igen, se va proverna visade och lite sånt. Ska tvinga syrran leka fotograf idag också. Måste ha riktiga bilder!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0