Orkar inte just nu..

Kan inte sova huvudet spricker av alla tankar Ögonen snurrar och hjärtat bankar Sorgen rasar ner går stadigt på mina två för jag vägrar sitta still har en tro ändå så häng med när vi trappar upp på takten, men försök inte sätta krokben för den här blatten gav er all min kärlek men fick ta emot hat hörde många stora löften men det var bara tomt prat men jag har svurit på att jag ska göra allt jag kan vilket innebär hålla huvet högt och va en man så jag säger hoppa i och ro erat skepp i hamn så hela vår familj kan chilla på en fet strand en plats utan varken oro, stress eller ångest istället där varje dag så som en soft fest men till dess kom ihåg att livet är ett test och underlaget är sånt som tungan smakar mest

Kommentarer
Postat av: HAKAR

Fan va fint skrivet.

2010-01-25 @ 23:39:27
URL: http://hakarb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt skrivet, speciellt sista raden :)

2010-01-25 @ 23:46:41
URL: http://zofiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0