Smooothie!

Idag har jag inte bara gjort massa skit, idag har jag suttit och pratat i telefon med 6 olika läkare och äntligen har jag fått mina tider jag behöver. Tisdag den 19/1 ska jag ta 100 prover, Onsdag 20/1 blir de fylla i massa papper, Torsdag 21/1 blir de gastrokopi.. uuuft va jag är nervös, ni anar inte, har aldrig varit med om de och planerade inte på att va me om de heller. Men jag ska få en slang ner i magen via munnen/halsen.. De kan ju inte va skönt någonstans! Men ah nu har jag fått mina efterlängtade tider iaf. Hoppas dom ger mig nått så jag blir frisk snabbt. Jag vill jobba igen!
Eftersom att jag va uppe när syrran skulle till skolan passade jag på att äta frukost med henne klockan 7, (ah jag är varken den som vaknar tidigt eller äter frukost) Men jag blev lite små hungrig där runt 13 tiden så ist för att laga mat som jag ändå inte skulle kunna äta gjorde jag den godaste nyttigaste smoothien EVER!
  • Lite Banan
  • Lite Ananas
  • Lite Jordgubbe
  • Lite Mango
  • Lite Hallon
  • Lite bär yoghurt
Se vad fin den blev, Tro mig den va AWESOME!
Nu ska jag städa lite.
skriver mer sen.
OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0