Undrar vad som hade hänt om vi vände på allting..

.. i wish i knew you back then ..


Läste precis Stoffes blogg och blev riktigt förvånad. Du har blivit vuxen haha!
Nhä men skämtosido, riktigt glad för er skull jaw. Men hoppas att få ser mer av dig..

Jag satt och kollade på en bild på em viss person, jag kan inte fatta att det har gått så lång tid faktiskt. Så jag funderade på hur de skulle blivit om man vände på tiden som va då.. Om vi ist hade gjort på andra sättet, hade vi pratat idag då kanske? Ah nej jag vet inte mer än att vi kanske ska begrava yxan och så småningom börja snacka igen liksom.. Vi har ju båda gått vidare med våra egna liv, Byggt upp och startat om.. Eller jag har iaf gjort de och jag vet att du har Freja.. Men kom igen hennes bästa kompis är hennes ex.. så varför kan inte vi?

Den 14e januari ska jag till sthlm och träffa En gammal vän :) det ska bli riktigt kul faktiskt. Vet exakt hur det kommer bli..

De här inlägget bkev inte alls som de va tänkt så därför kommer jag skriva ett nytt lite senare, ska bara spela klart pokern..


.. but still, if i did, i'd probably treat you like crap ..





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0