Vad har hänt med Eminen?

Sitter och lyssnar igenom lite musik på pappas dator och då kom de upp nån skum låt som jag kände igen men verkligen inte gillade och till min stora besvikelse kom jag på vilken låt de va... Eminem som fallti för de alla andra jävlar inom hiphop faller för just nu.. I DON'T GET IT! Vafan man hör hur osäker och obekväm han är. Varför gör han ens en sån här sak? Tacka gud för att de va den enda låten på Refill som va så..

Eminem Drake Kanye West & Lil Wayne - Forever

Har aldrig varit med om liknande.. Klockan är inte ens 23 och jag är svintrött. Kan de ha med o göra att jag varit vaken i över ett dygn nu? Men fan jag gillar inte att sova.. Ska köpa ett lager Monster
.. MUMS! Men eftersom att jag inte kommer få tag på några Monster här ute på landet blir de vatten och mandarin och extra hög volym i lurarna, de ska tydligen pigga upp.. funderade på att slänga mig i snön men kom på sen attt jag kommer frysa och då kommer jag linda in mig i ett täcke och somna.. Inte bra inte bra..
Måste ju lägga upp en bra låt i de här inlägget annars går de inte.
Det får blir en min låt. Det här Artisten har sedan dag varit med i bilden och sen här låten kommer vara där tills vi dör. THIS IS TRUE LOVE.
Chino XL - Nahh

Han är kung!

Oooh nu måste jag sluta spela alfapet, blir helt snurrig här.. ska ringa ett samtal sen ska jag nog ge upp, känner hur jag deckar mer och mer för varje sekund som går.. Nhä fuck de här.

 

 

Good Night!

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0