Vill du bli smart?

Spela Alfapet!

Jag har hittat mitt nya spel, vann stort på pokern idag men förlorade allt lika snabbt så jag blev lack och började spela Alfapet ist, riktigt roligt.. Där märker man att man är smartare än man tror. Har suttit och spelat nu hela natten och nu lägger jag så avancerade ord så jag bara vinner hela tiden.

Ska jag eller ska jag inte köra på stort på en gång? svarar ni ja kommer jag visa en inom en månad vad jag menar, om inte kommer jag göra de ändå men då är jag rädd för att de kommer ta längre tid, kanske för lång tid. 2010 ska bli mitt år. Jag ska göra nått bra i år. Orkar inte vara random längre. Dax att ta allt till en ny nivå.

Hade varit perfekt om jag kom till Sölvesborg idag för då hade jag redan varit på G men nu ser de inte ut som att de kommer bli så.. Jag vet jag är dålig men vafan ska jag göra liksom. resa halva dagen för att va där 24 timmar om ens de och sen hem igen? hmm nhä.. Fyfan va de suger asså.. Ville ju dit. Men vi får köra i sthlm ist.

har verkligen fastnat på Saian Super crew - Angela.. Den finns längre ner i bloggen.
Franska beatboxare som gör sin grej.

Det blir fan sång träning hela dagen idag känner jag, måste värma upp varje dag nu.. HELVETE måste styra upp allt på Gotland, ingen kommer gilla läget men vad ska jag göra åt saken. Ibland måste man göra de mesta och inte de bästa.. för de bästa kommer hugga dig i ryggen när du tror du är på topp.. Se på mig bara, hade sånt flyt sen fick jag magsår och nu sitter jag bara hemma och väntar på att bli frisk.



Back to the alfapet.

OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0