Dagen saga!

Av Sara Hellman, Pontus Lindström och Zehlin Nordstedt

Jag har så mycket pungsvett
Riddarolle sitter i källaren med sitt barn
Joseph Fritzl kom på besök och tog mig
Mina bröst är så hårda som små vidbrända plättar
Han sade, Sug min högra bröstvårta och kläm på farbrors bollar
Köpa frukt? Nej jag ska runka nu
Jag är hemligt kär i Martin ♥
Åhåhåhåhåhåhå jag vill ha penis pappa
Nämen titta de kommer nått vitt från snorren på Joseph
Jag må vara en hårig Kurd!



Varannan-rad-sagan som blev lyckad!!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Sarre

haha hel skön..vi borde bli författare:)

2010-07-15 @ 16:58:38
Postat av: Zehlin

Jaa eller hur visst borde vi :)

2010-07-15 @ 16:59:34
URL: http://zehlin.blogg.se/
Postat av: Mel..

heheh rätt nice ändå.

2010-07-15 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0