GRATTIS RZA

Ah idag är en ny dag på en ny vecka och nästan en ny månad, saknas bara ett nytt år, men de är ju låååång tid kvar hehe

Nhä nu ska vi inte vara dryga utan nu ska vi vara underbart gladaaa!!

Känns som att den här dagen kommer vara den enda måndagen vi säljer på och VI ÄLSKAR ATT SÄLJA!


Resten av veckan kommer vara fullt upp, jobba 8:30-17:00 varje dag sen imorgon blir de en drink med en gammal vän, på onsdag efter jobbet ska jag umgås med en annan vän, på torsdag gör jag ingenting efter jobbet förutom att vara hemma och bara ta de lugnt. Helgen kommer bli COCK!!

Beslutsångest om jag ska åka till Haninge eller om jag ska me jobbet och grilla och dricka i solen och spela boll. hjälp mig att bestämma dåå, vafaaa-aan






I NEED A KISS





RZA - Tragedy

Grattis på 41-års dagen!!

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0