Gudrun Schyman...

Vafan ska man säga, Du är ju totalt dum i huvudet.. Insane som vanligt är du iaf din gamle fyllekärring...

HOPPAS DU DÖR I EN ELD - där kan ni läsa vafan hon håller på med den dumma fan..



Kände att jag hade jättemkt att skriva nyss men så fort jag såg den toma vita rutan med ett blinkande streck på tappade jag allt.. Har nog ingenting att skriva förutom att jag skulle kunna mörda mig själv pga saker jag inte gjort för dig och saker jag gjorde mot dig.... Mother Fuck men vafan nu är de försent så fuck that...


Nej nu ska jag laga mat, grillad kyckling med majs och min special sallad... OOOOUF va gott!



Chino XL - HoodLove






-Oh yes i do feel something here









OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0