One lie is enough to destroy everything

Hade jag skrivit de här inlägget igår hade jag ångrat mig men samtidigt inte för känslan jag hade igår va obeskrivlig. Svek, lögner och allt annat än tillit. Fan!

Idag kan jag säga att den känslan kom tillbaka när jag såg allt igen, samma lögn samma svek samma jävla skit som bara va där fast de inte skulle. Jag vill spy. Rakt av spy.


Kan inte lita på en människa som en gång har ljugit så hur ska jag kunna ge en andra chans utan att du bevisat för mig att du är värd den. Ord är allt jag hör, jag visste inte, ärligt, jag visste inte. Men nu har jag gett dig en sista chans och om du inte tar vara på den så finns de aldrig något mer. Jag kommer inte vara samma Zehlin som innan men de får du räkna med. Tänk om de hade varit tvärtom.. Du hade reagerat värre.




Fuck de här just nu jag måste jobba..




OnE destroyed LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0