riktigt bra kväll!

Sitter på tuben påväg hem från liljeholmen, har varit med Hamed och träffat baba, Cruz och mina älskade indier Nargis och Rahima. Druckit lite vin, lekt en jävla massa med Cruz och ätit god mat. Har även hittat den perfekta lägenheten, eller läget iaf.

imorgon blir det grillning, dricka och roliga aktiviteter med jobbet. Kommer bli riktigt roligt, ska på date på kvällen också hahahaha!

min helg kommer bli kaos!! på lördags ska jag fotas och på söndag ska jag spelas in, kommer också bli riktigt kul faktiskt.


UFT har suttit i en halvtimma nu och skrivt detta inlägg på Hameds mobil och jag lovar er de är de jobbigaste jag har gjort! jävla Nokias tangentbord..... Den här mobilen är för bred för att jag ska kunna hantera den...



OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0