The dreamteam på jobbet idag

Idag har varit en sjukt bra dag på jobbet. Från början va de Guting, jag, Sara, Palle och Pontus bara sen kom Bea in också. Va riktigt bra fokus och riktigt bra samtal. Men fortfarande fett besviken att de inte gick så bra med siffrorna, vi gjorde så gott vi kunde men de känns ändå som att vi svek Guting fan.. Bättre blir det imorgon..

Har hämtat mitt pass och ID-kort nu också, ser tydligen ut som Pocahontas hahaahahahaaaa! Kanske ligger nått i de för det är inte första gången jag hör de. Men de tog ju lite tid innan man kom fram, hade fått för mig att de va Rådmansgatan man skulle åka till men de va ju Rådhuset så vi fick en liten promenad. De va göttans.

Ni som va för lata för att klicka på länken till Gudrun Schymans sjuka drag kan ju se den här filmen ist.. Och va fan inte för lata för de är värt att se va den dumma fan gör.. Visst kämpa för kvinnor men bränn förfaaa-aan inte upp 100.000 bara sådär, helt iskallt.. Vem faaa-aaan hjälper de?!



Lika värdelös som Autotune ffs!








OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0