90 -talet, en del av minnet

Jag sitter här och ser hur solen lyser på snön som smälter och jag ser små asfaltsfläckar bildas lite här och där. Fan va jag får flashback till när man va liten och såg första asfalten och sprang dit för att spela kula eller rita onödiga saker, man kunde t.om hitta en 20x20 cm fläck och börja hoppa hopprep på den, man uppskattade verkligen allt när man va liten, jag vill ha den där samma vårkänslan nu. Jag vill ha den nu! Jag vill vakna automatiskt när fåglarna börja kvittra och jag vill kunna gå upp när solen bländar mitt ansikte. Ah de vill jag göra på våren, känna våren under huden och sakta se sommaren komma.

Åh ta mig tillbaka till barndomen. Då man levde för att ha kul på en helt ny nivå.



 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0