Dagen Citat

" Jag skulle vilja klona mig själv så jag kan slicka mig själv i röven " Mother of God de blev liiite fel där va?

Har plågat mig själv och blivit plågad av alla idag de är fan insane. Varit vaken lite för länge för att mitt humör ska hållas uppe faktiskt, jag vet inte men 1 timmes sömn och 14 timmars jobb jämnar inte ut sig i slutändan.. Jag som skulle ta de lugnt här i sthlm, men med Mofo i närheten så blir man ju sjukt motiverad, har fixat en jävla massa tagit en hel del bilder, o guess what, jag har fått lite små jobb.. Nu ska jag bara varva ner några kilo sen är jag på hugget igen.



Här en den underbara klockan jag har fått.




Oooooh jag har hjälp Mofo med sin jävla lägenhet idag, tvättar, städat, packat upp, vikt kläder, hängt 1000 galgar, jag skojar inte, den där killen har mer galgar än alla HM i Sverige! MotherFucker asså... snackat om Domedagen har vi också gjort, men de va så deprimerande så vi sket i den disskusionen.. Kallt va de idag också, Helig skit... Nu ska vi fira Magdalena, hissa henne o prylar. bild on the Cake kommer i nästa inlägg.






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: andrea M.

2010-03-04 @ 21:26:59
URL: http://download.blogg.se/
Postat av: andrea M.

Fet klocka! :)



Råkade glömma att kommentera först hahah

2010-03-04 @ 21:27:54
URL: http://download.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0