Disskusionen om Coca Cola

Nu har vi firat Magdalenas 25 års dag.. Den va iofs för ett tag sen men vi ligger ju lite efter i tiden verkar de som.. Tårtan va fet och snacket gjorde mig på bättre humör. Bullarna va helt goda också. Texten är inte felstavad utan det är Melvin som tyckte att de passade bra. Nemo är inte riktigt sig lik men vad ska man säga när en nästan 30 årig man ger sig på att måla fiskar med inlagda mandarin klyftor.




Hade en lååång disskusion i bilen om Coca Cola igår. Den började med att jag sa att jag va trött på Coca Cola men ändå inte ville byta ut den mot en annan dryck. Där startade allt, Vi bollade fram och tillbaka vilken Cola som skulle kunna ersätta den vanliga colan men vi enades om att när man väl druckit orginalet så går de inte att tycka någon annan Cola är godare. Det finns bara 1 och den vill man hålla sig till om man inte vill bli besviken. Funderade på att byta ut Colan till Sprite men jag tog en klunk och insåg att de aldrig skulle funka. Ah Mofo, den enda colan man vill ha är den man fick smaka på första gången man drack cola, eller hur va de?



UUUUFT åt de äckligaste jag någonsin ätit idag. Vi va på Saluhallen på Östermalm och skulle käka en wrap, Mofo tog en vanlig med kalkon och den verkade va god, själv tog jag en Sushi moherfucking wrap, de va typ som en stor sushi med bröd. Omg de va nog de jobbigaste, största kolhydrat bomben jag någonsin fått i mig, åt halva och kända magen vända sig, jag mådde dåligt i flera timmar efter och Mofo som bara tog en tugga ville typ slakta mig för att jag tog den, nästa gång vi ska käka ska han få bestämma min mat, jag lyckas alltid ta de vidrigaste på listan..




Xzibit - Alcoholic

 

 

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0